Om

Guldborgsund Triathlon er en selvstændig forening som blev stiftet den 5. oktober 2006 og har tilholdsted i Nykøbing Falster, klubbens officielle addresse er hos formanden indtil vores klubhus er fundet.

Vi håber at kunne vokse os meget større, så vi for alvor kan få gang i triathlonsporten på Lolland Falster. Det er vores mål at vores medlemmer deltager i DM, EM, VM og mange af landets motionsstævner.

Der skal trænes på mange niveauer og alle er velkommen både den nystartede motionist og den mere øvede triathlet.

Vi håber at kunne få gang i noget klubliv, med en masse glade og positive mennesker der er klar til en masse fællesskab.

Man kan altid ringe eller skrive til en af os, og høre om mulighederne for at dyrke denne dejlige sportsgren, se under kontakt os.